Hoe kan iemand alleen qua uiterlijk op mannen vallen, maar seksueel op vrouwen?

Een vriend van mij zei dit laatst tegen mij. Ik heb hier niet eerder over gehoord, dus wist niet veel erover te zeggen. Bestaat dit? Of is zo een persoon een beetje door de war?

Hij valt wel op mannen zegt ie, maar zonder seks ermee te willen ofzo, dus qua uiterlijk. Op vrouwen valt ie alleen op seksueel gebied, ook wel qua uiterlijk, anders heb je geen seks natuurlijk. Maar hij kijkt wel meer naar jongens.

Ik vond het een beetje vreemd, en hij heeft dit alleen tegen mij verteld. Overigens iets wat ik absoluut niet achter hem zou zoeken, maargoed.
Bedankt alvast.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een variatie van biseksualiteit ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Seks heeft niets te maken met liefde... Ze gaan meestal wel samen, maar het hoeft niet.
Zo kan je dus sexueel
Aangetrokken voelen tot iemand, maar daar geen relatie mee willen. En dat is gelukkig niet sekse gebonden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bestaat zeker wel. Ik heb vaak het gevoel dat ik zelf tot die groep behoor, al weet ik niet of daar een woord voor is.

Antwoorden (2)

Dat zijn niveau, men heeft hetero bisexuele, homos en lesbienes,
Daartussen zijn er nog niveau, Uw vriend zal mischien bisexueel zijn maar nog niet zover dat hij seks kan hebben met mannen, Mischien staat hij op het moment op een kantelmoment, Iedereen heeft wel eens meegemaakt dat hij iemand mooi vond van zijn eigen geslacht, Sommige mensen hebben dat veel meer zoals uw vriend en sommige nog meer en dat zijn dan holebis,
Probeer er niets achter te zoeken maar neem hem zoals hij is, want waarschijnlijk heeft hij het er zelf moeilijk mee ook al zegt hij dat niet
Robby BB
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik snap niets van de eerste twee zinnen over niveau en iemand is geen holebi, dat is gewoon de groep mensen die of homo, of lesbo of bi zijn. http://nl.wikipedia.org/wiki/Holebi
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij mijn eerste zin komt er ook de hetero bij, die niet bij de holibis horen. Ik kan mischien beter spreken van verschillende stadia s.
Het is niet zwart wit. er zitten veel grijstinten tussen.
Waar heb ik iemand is geen holebi gebruikt.?
Robby BB
Het kan ook zijn dat ie zich onbewust spiegelt aan die mannen omdat ie diep vanbinnen zelf ook zo wil zijn of had willen zijn. Ik val absoluut niet op mannen maar ik kan me soms wel voorstellen dat zo'n gozer gewild is bij de vrouwen qua uiterlijk dan.
Maar het kan ook zijn dat ie ontluikend bi is of misschien dat het gewoon een fase is want als ie verder niets sexueels erbij fantaseerd dan is het misschien toch mijn eerste punt. Je bent in vertrouwen genomen op een heel gevoelig punt dus zou ik zeggen, hoor hem aan en blijf zijn vriend gewoon zoals altijd