Hoe connect ik mijn draadloze headset?

Ik heb vandaag op koninginnedag een goedkope sennheiser HDR85 headset gekocht. Deze is draadloos, maar ik begrijp maar niet hoe ik mijn hoofdtelefoon met het bijgeleverde kastje connect. Hij heeft 2 kanalen, maar bij alle 2 krijg ik geen geluid. Als ik de hoofdtelefoon op AAN zet, krijg ik wel ligt geruis te horen dus hij werkt verder wel. Op de hoofdtelefoon zit ook een knopje TUNE, maar ik zou niet weten waar deze voor is. Heeft iemand enig idee hoe ik deze aansluit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Hoi jasper.sluit 1draad Vd standard(kastje)aan op de gewenste bron ,meestal ,met de bekende rood ,Geel.rood ,wit.zgn.banaan stekkers .ik denk dat er wel eerst de batterij opgeladen moet worden .ja dan op on ,en dan volume aan (let daarop) evt drukken op tune ,dan schakelen tussen 1.of 2. Wanneer geen geluid !check de draadjes ,de batterij .succes .