Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op thailand.startpagina.nl

snoep meenemen

• Harry

Steven, voor de dieren is er een speciale ruimte.

Ik neem wel eens honden mee vanaf Kreta en die zitten niet bij de bagage in het ruim

• steven

Minimale temperatuur is 10 graden, maar in vrijwel alle vliegtuigen tegenwoordig is de temperatuur in het vrachtruim tussen de 18 en 24 graden celcius.

• Robert04

http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/douane/reisbagage/goederen_uitvoeren/ik_reis_nederland_uit_en_neem_goederen_mee

Als je goederen meeneemt die hier niet onder vallen mag je ze meenemen. Ik ga ervan uit dat ze uit NL vertrekken en deze regels zijn internationaal (lijkt me)

• Sfred+

Je heb volkomen gelijk.

• Sfred+

De temperatuur in vrachtruimte hangt van het type vliegtuig af.

Mogelijkheden zijn:

Volledige airconditioning.

beperkte temperatuur selectie (koud, of warm)

Geen temperatuur selectie, maar verwarming door gebruikte cabine/equipment bay lucht om het vrachtruim heen.

Bij de 737-300 is de voorzijde dmv de exhaust heat van de avionics, de achterzijde is in principe onverwarmd maar word wel verwarmd door exhaust heat van de cabin. De voorzijde blijft ong 4.5 graden celsius en achterzijde hold 0 graden.

18 tot 24 graden, ja ja. Mag jij mij vertel waarom de frikadellen nog vaak bevroren (wel goed ingepakt in kranten en of diepvrieszak) zijn en de rest van de lekkerijen in de koffer ook nog heerlijk koud zijn bij aankomst? Ik luister naar je uitleg. Geen uitleg Steven?

Vergeet niet warmte/airconditioning kost energie en energie is duur vandaag de dag. Zij gaan echt voor jan met de korte achternaam het vrachtruim verwarmen naar minimaal 10 graden.

• steven

Expoprtregels uit Nederland, zoals aangegeven door de douane, hebben niets te maken met importregels in een ander land.

• Adpattaya

Ik heb niet gezegd dat het in het ruim van het vliegtuig vriest!!

Maar dat het er erg koud wordt is zeker waar, al meerdere malen kwamen de spullen in Pattaya koud tot zeer koud aan!!!

Wat in sommige gevallen ook weer zijn voordeel heeft!!!!

Let maar eens op bij het open doen van de koffer,anders is het voor mij een raadsel hoe het zo koud wordt.

Vr Gr Rob

Je schreef wel dat het -50gr ofzo zou zijn ;). Maar volgens mij heb je gelijk, het is daar kouder dan in de cabine, laten we het daar maar op houden. Er geldt een verbod voor spuitbussen, deze zullen eerder imploderen dan exploderen ze zijn denk ik verboden omdat ze veelal een brandbare vulling hebben.

Voor snoep geldt geen beperking B).

• Sfred+

Ik schreef dat niet, kijk maar na. ;)

• Arie 2

===Er geldt een verbod voor spuitbussen, deze zullen eerder imploderen dan exploderen ze zijn denk ik verboden omdat ze veelal een brandbare vulling hebben.

Wat een omzin weer allemaal. Gewoon spuibussen mee dus. Inploderen.5555

http://www.schiphol.nl/Reizigers/OpSchiphol/Bagage/RegelsRuimbagage.htm

• miklos

Mag men kaas ( luchtdicht gesealed) invoeren in Thailand voor eigen gebruik.